انا مخنوق

 
خواطر
 
انت مخنوق و قرفان من الدنيا و نفسك تموت

طب هسألك سؤال واحد

هو انت قريب من ربنا ؟

بتضحك على نفسك ؟! 

بتعمل حاجات معينه و تقول انا كده ربنا هيكرمنى 

فى حياتى و حاجات تانيه لا مع انك عارف 

انها حرام بس بتستهبل

طب ايه التناقض ده يعنى المبادئ مبتتجزأش 

ولا بتتغير و مترجعش تلوم الا نفسك

 لما تلاقى حياتك سوده و مقفله فى وشك

لو عايز تقرب من ربنا و تلتزم التزم من كله

 مش فى الى عاجبك بس و الباقى لأ

انا مش شيخ ولا انا امام جامع بس بفكر بمنطق شويه
 
و المنطق مش بيقول ابدا انى الوم غيرى

 على الى انا فيه وانا اللى غلطان

او انى افضل زعلان

و كل حد ما يجى يسألنى فى ايه ابقى مش عارف ارد 

عشان مفيش حاجه اصلا

الشعور الغريب بعدم الرضا اللى عندك ده سببه انت 

مش حد تانى

الجأ الاول لربنا و ثانيا للناس 

و خاصة اعز الناس ليك

انما ماتعزلش نفسك فى دنيا تانيه 

لوحدك بعيد عن كل الناس و فى الاخر تيجى تقول

انا مخنوق و قرفان من الدنيا و نفسى اموت

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

فيس بوك عراقي , اجمل بنات عراقيات في الفيس بوك facebook iraqi girls

صور بنات مصريات 2014 , فضائح بنات مصر صور ساخنة 2015

بنات اغراء بملابس النمر 2014 , صور بنات مثيرات تلبس جلد النمر Tiger Girls photos