بحب كل الناس

حب في حب

وبحب كل الناس وبحب اكون حساس
وبحب اشوف الباب مفتوح بدون ترباس
انا طير وكلي أمان وما احب يوم اتخان
ولا حب اشوف جناحاتي مكسورة م الاحزان
أنا نور وكلي شوق وبحب اشوف الشمس ماليه حياتي شروق
انا ضلمه وقت الضيق ولا احب اعدي طريق غير لما اشوف ضيه
ولا أحب أشوف انسان كامل بأوصافه غير لما اكون زيه
ونفسي اشوف نفسي ملاك بدون ذنبين أملك امان وحنان
حتي علي الجارحين حتي علي الظالمين
منا نفسي اتعايش واعيش علي مهلي ولاني كنت سريع فاالسرعه قتلتني
كان كل حلمي اتهنه أفرح وأشوف الجنه
كان نفسي اشوف حلمي قمرايه وايديها منقوشه بالحنه
واسيب علامات وأحكي الحكايات
ولا نفسي اعيش الدنيا ويقولوا دا واحد عادي ومات
أنا طير وبتكلم ولا عمري بتألم لو شفت طير جارح بحترمه وبسلم
انا نفسي اسيب علامات وأحكي الحكايات
انا نفسي لما أموت الناس تقول عني ده حد عمرو ما مات
دا عايش معانا بحس وسايب احلى الزكريات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

فيس بوك عراقي , اجمل بنات عراقيات في الفيس بوك facebook iraqi girls

صور بنات مصريات 2014 , فضائح بنات مصر صور ساخنة 2015

بنات اغراء بملابس النمر 2014 , صور بنات مثيرات تلبس جلد النمر Tiger Girls photos