انا اسف اني سيبتك


اشعار حب
أنا آسف أني سيبتك
ماكنتش أعرف نتيجة غبائي
عرفت غلاوتك
وأعمل المستحيل بس ترجعيلي تاني
أنا تعبان ياحبيبتي أوي
ومحتاجلك لو حتي ثواني
فيا حاجات بجد بتوجع أوي
وحياة أي حاجه كانت بينا تعالي
مبين للناس أني مقضيها
وأنا الثانيه بموت مليون مره فيها
جوايا كلمه نفسي أصارحك بيها
أنا آسف .. وياريت تقبلي أسفي
أنا خايف .. أموت بعدك من تعبي
أنا من بعدك أنتي حبيبتي نسيت أعيش
كل ثانيه عدت علينا مابتتنسيش
أنا بس يادوب منظر والقلب مفيش
ما أنتي لما روحتي راح وياكي قلبي
لما شوفتك كان نفسي أقولك
أني ماليش ذنب في آللي حصل
سيبت عنيا تقولك أني بحبك
وبعد كل ده صدقيني لسه عندي أمل
أنا شوفت عنيكي بتتضحكلي
مقدرش أقولك آللي حسيته
أنا كل حاجه فيا أتغيرت إلا شكلي
وبعد ما سبتيني حتي أسمي نسيته
وتقريبا من غيرك هموت قبل آواني
وأنا آسف أني سيبتك أسفي ده علي غبائي

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

فيس بوك عراقي , اجمل بنات عراقيات في الفيس بوك facebook iraqi girls

صور بنات مصريات 2014 , فضائح بنات مصر صور ساخنة 2015

بنات اغراء بملابس النمر 2014 , صور بنات مثيرات تلبس جلد النمر Tiger Girls photos