انا مجنون بحبك


رسائل حب



انا مجنون بحبك انت

ولذه جمال الحب انت

بهتم بيك وبرحل من نفسي ليك

بغرق في بحر حبك واعايز انا اموت فيه

انتي انثي باتت صوتها بداخلي يسكن القلب وتغني على اوتاره

انا بعشقك انا كلي ليكي وحلمي انك تكوني ليا

انا هاعيش حياتي ليكي لاهاااتك لاوجاعك لاحزانك

اعيش العمر قدامك اشيل عنك واحميكي

احبك انتي انتي وحدك ولاحد تاني يملا عنيا

دا مين غيرك يستحق الحب دا انا عشت جانبك احلى ايام العمر

احبك يامن سقاني الحب من كل انواعه من حنان لاأمان
 
انتي يمكن مش اجمل واحده في الارض 

بس في عيوني مفيش انثى على الارض

 يا حبيبتي منفرده بالحسن انتي ولا شبيه لكي

احبك وانتي بكل الاناث احبك وانت انثي الارض

احبك لانك لي وتملكني انا وانا املكك

انا احبك

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

فيس بوك عراقي , اجمل بنات عراقيات في الفيس بوك facebook iraqi girls

صور بنات مصريات 2014 , فضائح بنات مصر صور ساخنة 2015

بنات اغراء بملابس النمر 2014 , صور بنات مثيرات تلبس جلد النمر Tiger Girls photos