انا وصديقي

حب في حب
ذكرياتي معاك بدأت بصرخه
يوم مانزلت من بطن امي الكل دارت عليهم الفرحه 
 والناس من سعادتها تسمي بسم الله ما شاء الله
عشان شكلي كان يفِرِح ويوم مادخلت اولي ابتدائي
واول صحاب عرفتهم وأول واحد من اعدائي 
وأول ناس صاحبتهم آه فاكر استاذ العربي
وفاكر رنه الخرزانه وفاكر ضحكه ليها نخبي 
وايدينا بالسندوتشات مليانه طب فاكر انت الشنطه بتاعتي 
كان عليها رسمه ايه فاكر كتبك اللي شلتها عندي 
ولا قلمي اللي كتبت بيه لما اروح بيتنا واقول
لأمي انا نحجت ف الاملا وافطر معاها دايما فول
والسعاده اللي لقلبي تملا فاكر يوم ما لعبنا كوره
 ساعه ما جبت فيا الجون
فاكر كلمه يا شاطوره فاكر زيملتنا الاموره
ولعبه الظابط والمسجون وأول موبايل اشتريته
لما فضلنا نلعب فيه وأول مره سبتني فيها
 لما سافرت للمصيف وانا افضل الليالي اعد فيها
ولما قابلتك بعد غياب وحضن بينّا عشان صحاب
وأول مره فيها نعيط لما فرّقنا الاغراب
ف ماتش كوره واتخانقنا ولحد الصلح شوفنا العذاب
فاكر يوم ما حبيت وجيت عليا وانت بتجري
وقلت بضحكه انا طبيت وغنيتلك كان بدري عليك عليك بدري
 ولما ضحكنا ع الألشه اللي قالها مدرس الكيما
 لما شكيتله المذاكره صاعبه قالك بالراحه اصلها حاميه
فاكر حضن وقت لقانا ولما بكينا واحنا حزانا
 وافتكرنا جدتنا المرحومه يوم مافرقتنا وسابت الحياه
 وصرخه قلبنا المكتومه تدعي ارحمها يا الله
 فاكر عربيه الفول والطعميه ولما كلت عندكو باميه
ويوم ما فضلت انام عندك نذاكر ومن قلبنا نضحك
 وفاكر زنقه الامتحانات وخناقنا علي الاجابات
يوم ما ظهرلنا التنسيق وعرفنا ان الكل خد خوازيق
 وبيكنا بردو انت وانا عشان ضاع مننا حلمنا
 ياريتك فاكر يا صديقي ذكريات متتنسيش
بفتركها ف وقت ضيقي ولحد دلوقتي عليها بعيش

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

فيس بوك عراقي , اجمل بنات عراقيات في الفيس بوك facebook iraqi girls

صور بنات مصريات 2014 , فضائح بنات مصر صور ساخنة 2015

بنات اغراء بملابس النمر 2014 , صور بنات مثيرات تلبس جلد النمر Tiger Girls photos