مجرد احساس

كلام حب

في دنيا غربيه عايش واحيد 
ليا صاحب ولا قريب 
حاسس كأني تايه بعيد عن كل في الدنيا ديا 
ولا عمري مره نزلت دموع عنيا
 مش قسوه فيا او قلبي جامد بالعكس قلبي دايما ضعيف 
بس دايما عايش بعيد قلبي بيخاف يقرب من اي شئ
 خايف يحب ويعيش حياه غيره عاشها وبيتمنى اللي هو فيه 
بيقولو الحب دايما بيحلى الدنيا بس دايما في عيني هو الاثيه 
هو الجرح اللي هيموتني مع ان الكل بيقولي الحب حياه
 ولاعمري مره فكرت في هواه بقول دايما انا حلو كده 
عايش خالي البال وحالي عال العال بس بجد انا مليت من كده 
عايز امشي وراء كلام الناس اللي بتقول اللي ما بيحب يبقا من غير احساس 
عايز احسه واعيش جواه وقلب يدق ل قلب معاه 
يعيش معايا الباقي من العمر معايا على المر قبل الحلو
 يحس بيا بيحبني ومن عنيا يحسني
 يكون بجد صادق في هواه ويعيش معايا طوال الحياه 
ليه انا خايف من الحب كده يا قلبي سيب نفسك شويه
 ما يمكن نعيش في دنيا غير الدنيا دنيا جميله مع ملاك
 ويكون حب حقيقي مش حب هلاك 
عارفين انا قلبي عمره ما دق احساس جوايا فعلا بجد
 وناس كتيره زي كده خايفين يحبوا ويعشقوا
 ومن وسط الطريق يرجعوا بجراح في قلوبهم مالوش دواء 
ولا يغيب مليون سنه هيفضل مأثر جواهم ولا حد هيلاقي دواهم
ومهما حد يقولهم ان جنبكم ما خلاص انجروح والقلب انكسر 
ولا عمر القلوب دي هترجع تاني تشوف قلب تحبه 
هتكون دايما قلوبهم لوحدها هتحس دايما اللي قدمها دا اناني 
هيجرح ويخدع ويبيع وفي النهايه يسبهم بعيد
بجد انا تعبان عايز احب زي زمان لما كنت طفل صغير
 يحس بكل شئ جميل وقلوب قدامه صافيه بتحنله 
لانه ضعيف واللي حواليه بيقواه ومعاه دايما وعمرهم ما هيخونه 
عايز اعيش حياه جميله مع قلوب صافيه ونيه سليمه !!!

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

فيس بوك عراقي , اجمل بنات عراقيات في الفيس بوك facebook iraqi girls

صور بنات مصريات 2014 , فضائح بنات مصر صور ساخنة 2015

بنات اغراء بملابس النمر 2014 , صور بنات مثيرات تلبس جلد النمر Tiger Girls photos