احساس قلب حزين


احساس بجد غريب لما تكون عايش مع حد مفيش تفاهم بينكم انك دايما مخنوق وزهقان وهو بيحبك بس انت من جواك مش عارف توصله او تحسه حاجه بجد توجع في قلبك بتكون عامل زي الغرقان مفيش ايد تتمدلك ولا عارف تبعد عنه لان القدر اصلا خلااك تكون معاه بأردتك او من غيرها لان حاجه حصلت خلاص الي هي النصيب جمع بينكم لما تبئا حابب حاجه اوي وهو دمغاه غي دماغك خااااالص لما تلاقي دايما بينكم مشاكل سعات تتحل وسعات تطول بينكم وسعات الخناق اكتر من سعات الحب بينكم جو دايما خانيق حوليك لكان خلاص مفيش اي حاجه بأيديك لما تعيش وتكمل حياتك لان هو بئا جزء منها وفي حاجات هتربطكم ببعض اكتر ان في اطفال بينكم او هتجي بينكم محدش يقولي ان ممكن ابعد عادي والعيال تتربي انا كنت بقول كده بس للاسف لازم هنكم معاه الدنيا بحلوها او مرها لان زمانا بئا صعب اوي ودايما بنقول ان اي حاجه ممكن تتصلح دا اكيد بس يمكن انا عشان حالتي دي بقول اللي جويا او اانا دا احساس ان حسه بقول كده مش عارف بس دايما قلبي مشغول بحاجه يمكن عشانه محبتش او مكنتش مدي فرصه ل قلبي انه يحب حد مش عارف لان الحب كان بنسبالي عن لعبه او اني اكلم بنات واخليهم يتعلقوا بيا وانا لاء بس مش عارف قلبي كان بيعمل كده ليه بجد مش عارف اقول ايه ان بجد تعبان من حياتي وناس كتير في نفس حالتي ونفس الاحساس ده انا مش عارف ضالم الانسانه اللي معايا دي ولا لاء لا يا قلبي مش عارف اخرتها معاك ايه وفين هتوديني بجد انا تعبت منك!!!

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

فيس بوك عراقي , اجمل بنات عراقيات في الفيس بوك facebook iraqi girls

صور بنات مصريات 2014 , فضائح بنات مصر صور ساخنة 2015

بنات اغراء بملابس النمر 2014 , صور بنات مثيرات تلبس جلد النمر Tiger Girls photos