كلمات اغاني رومانسيه واجمل الاغاني الرومانسيه

من اروع الاغاني الرومانسيه التي ممكن تهديها ل حبيبك

كلمات اغاني رومانسيه


ايدي في ايدك
 
عمرى ما قولت حبيبى لحبيبى معقول
وحقولك من الليله يا حبيبى على طول
ايديك في ايديك

وعلشان خاطر عينيك حعمل المستحيل بوعدك
حفضل معاك حبقى ضلك حماك
كل همى انى اعيش واسعدك

ايدي في ايديك وعشان خاطر عينيك
حعمل المستحيل  بوعدك
عمرى ما قولت حبيبى لحبيبى معقول
وحقولك من الليله يا حبيبى على طول

خليك قدام عينى  خلينى وياك
دنا برتاح يا حبييى وانا عينى شايفاك
ايدي في ايديك  وعشان خاطر عينيك
حعمل المستحيل بوعدك
حفضل معاك حبقى ضلك حماك
كل همى انى اعيش واسعدك

********


مبتهزش

قالولى نسيك وعاش بعديك قالولى حبيبى هونت عليك
اصدق مين واكدب مين بقا انا حالى كده يرضيك
قالولى نسيك وعاش بعديك قالولى حبيبى هونت عليك
اصدق مين واكدب مين بقا انا حالى كده يرضيك
قالولى كلام مريحنيش وانا احساسى منستنيش انا عايش ولسه هعيش على احساسى بيك
مبتهزش بقول ده كلام ده بينا سنين ومش ايام ومش معقول تكون اوهام ده غيرك حبيبى مليش
اكيد بعدك ده ليه اسباب ومهام يكون ما بينا غياب هنرجع تانى يوم احباب وانا احساسى ميخونيش
ليالى تفوت لوحدى بموت مفيش فى حياتى اى جديد
وباقى عليك ومستنيك بحبك حتى وانت بعيد
ليالى تفوت لوحدى بموت مفيش فى حياتى اى جديد
وباقى عليك ومستنيك بحبك حتى وانت بعيد
بقولك عندك حبيبى ظروف واخر بعدنا معروف وبعد الحيرة بعد الخوف مصيرى هبقا ليك
مبتهزش بقول ده كلام ده بينا سنين ومش ايام ومش معقول تكون اوهام ده غيرك حبيبى مليش

********


 فى عيونك

 فى عيونك لغز واسرار فى عيونك رحلة ومشوار
قلبى ده شاعر كلمات عنده مشاعر همسات شعرى قصايد ابيات جوا عيونك

انا ممكن اضيع عمرى واضيع روحى واضيع ف عيونك

ف عيونك حسيت بامان ف عيونك قلبى انا غرقان
على كيفك ودينى على كيفك ونادينى وارمينى وخلينى ف عيونك

لو حد عايزنى ف حاجة بجد يحلفنى بعيونك اه

تعالى اتصالح على نفسى وانا وياك
واعيش جوا سلام ايدك واموت وانا بهواك
والحياه ف هواك تبقى حياه

ف عيونك الشرق وليله وسحره ف عيونك الغرب نسيمه وبحره
باتغرب ف بلاد واجمع كل ورود بغداد علشان عندى الليلة معاد جوا عيونك

تيجى نسمة من بيروت على خدى تفوت توحشنى عيونك

ف عيونك وطنى وبلادى ف عيونك ارضى وميلادى
وحياتك دفينى و ف ذاتك خبينى من العالم واحمينى ف عيونك

وعلى ورقة ياسمينا اكتب اسامينا حرفها بلونك اه

تعالى اتصالح على نفسى وانا وياك
واعيش جوا سلام ايدك واموت وانا بهواك
والحياه ف هواك تبقى حياه

********

يخليك ليا


 روح ربنا يخليك ليا ويحلى صورتك فى عنيا
انا فين هالاقى الحنية اللى انت جيت وادتهالى
روح ربنا ما يوم يبعدنى عنك يامن روحى واخدنى
فى الدنيا اية هايعوضنى لو سبتنى حتى ثوانى

دة انا بفهمك من نظرة عين
من غير كلام بعرف قصدك
فى البعد عنك ارضى بمين
انت اللى فى القلب لوحدك

حاجة بهواك انت عاملها
مش هاقدر اوصفها واقولها
جمبك حياتى هاكملها
اهو دة اللى ممكن اقولة
شفت الغرام شفت عاميلة
واللى زمان كان لينا شايلة
قلبى لهواك كان مش طايلة
احساسى بيك وصلهولة 

 ********

 جوايا هتعيش

 
 هيوحشنى الكلام وياك هتوحشنى حبيبى عنيك
ومش هقدر فى يوم انساك ولا هعرف اعيش بعديك
جوايا هتعيش مهما عمر يفوت وهعيش ليك لحد ما اموت مطمن انا وياك
ايامى من غيرك مبحسبهاش دا انا انسى الدنيا دى ومنساش ولا ثانية فى حياتى معاك

انا شايفك فى كل مكان قصادى وجوة حضنى كمان
معايا ومهما عنى تغيب على بالى ليالى زمان
جوايا هتعيش مهما عمر يفوت وهعيش ليك لحد ما اموت مطمن انا وياك
ايامى من غيرك مبحسبهاش دا انا انسى الدنيا دى ومنساش ولا ثانية فى حياتى معاك


 ********

 كلمة بحبك


 كلمة بحبك لما جيتني و قولتها مش قادرة أقولك ايه حصلي بعدها
من غير هواك أنا كان ناقصني حاجات كتير كلمتها
كمل كلامك كلمة بحسها يللي غرامك أحلى حاجة قابلتها
أنا روحي فيك و كل حاجة يا عمري فيك بحبها

ولقيت عيني فعينيك وروحي ليك سلمتها 

و بأعيش أيامي ليك ما انت اللي بيك غيرتها
خلتني أحس إني كل حاجة ملكتها

حبك ده أول حب خدني للحياة مستسلمالك حتى قلبي مسلماه
واوام اوام لقيتني عايشة في دنيا عمري ما عشتها
أول ما شفتك ابتديت احلم معاك و أحلى لحظة في الحياة لحظة لقاك
دايبة في هواك يا أغلى عندي من الحياة دي كلها

ولقيت عيني فعينيك و روحي ليك سلمتها 

 و بأعيش أيامي ليك ما انت اللي بيك غيرتها
  ولقيت عيني فعينيك و روحي ليك سلمتها 

 و بأعيش أيامي ليك ما انت اللي بيك غيرتها
خلتني أحس إني كل حاجة ملكتها 



 ********

خليك معايا 


 

ولا اي كلمة حب اتقالت في يوم ما بين اتنين
تسوى حلاوة كلمة منك قلتهالي
عيد قولت ايه كده تاني وتالت انا قلبي كله حنين
ولا يطفي ناره حبيبي غير لو عيشتهالي

عارف بتعمل فيا ايه كلمة حبيبى
زى الى اول مرة بيحس بامان
خليك معايا
خليك معايا ياحبيبى مهما كان
خليك معايا
يا حلم عمرى الى فى خيالى من زمان

عارف انتا اجمل حاجة تفرح الواحد هى ايه
ان الى ياما حلمت بيه تلاقيه حبيبك
وانا عشت بحلم باللحظة دى ده الى بدور عليه
انا اسيب حياتى ودنيتى ولا انى اسيبك

عارف بتعمل فيا ايه كلمة حبيبى
زى الى اول مرة بيحس بامان
خليك معايا
خليك معايا ياحبيبى مهما كان
خليك معايا
يا حلم عمرى الى فى خيالى من زمان



 ********

دايما معاك 



 
ديما معاك لو فى الخيال حبيبي واقرب حد مهما الوقت طال
وكاني حاسس من زمان في يوم هنبقي لبعض زي ما قلبي قال
انا بين ايديك حلم ولا حقيقه وانت قصاد عنيا
احساسي بيك ازاي معاه وصلت انا للدرجه دي
انت الوحيد اللى انا اضحي بعمري وحياتي 

وسنيني وذكرياتي واتمني اعيش معاه كل الحياه
عارف نفس توعدني بايه
ميبقااش حبيبي بينا وقت للخصام
شوف ضاع وباقي قد ايه ليه اليوم يضيع فى بعادي عنك مش حرام
انا بين ايديك حلم ولا حقيقه وانت قصاد عنيا
احساسي بيك ازاي معاه وصلت انا للدرجه دي
انت الوحيد اللى انا اضحي بعمري وحياتي وسنيني وذكرياتي واتمني اعيش معاه كل الحياه

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

فيس بوك عراقي , اجمل بنات عراقيات في الفيس بوك facebook iraqi girls

صور بنات مصريات 2014 , فضائح بنات مصر صور ساخنة 2015

بنات اغراء بملابس النمر 2014 , صور بنات مثيرات تلبس جلد النمر Tiger Girls photos