يا حبيبي ما تعرفش بحبك أد ايه

رسائل حب

يا حبيبي ما تعرفش بحبك أد ايه ما أقولكش بقي ع اللي بحس بيه
 لو فات يوم وماكلمتنيش فيه طب أنت ترضهالي يعني ولا أيه
أنا بحبك موت  ودي حاجه أنا كلمتك فيها
 والثانيه تفوت لو مش وياك أنا بازعل عليها
 وأنت أكيد عارف ليه ما انت العالم واللي فيه
ماتقرب بقي ده انت واحشني
 بطل هزار وأوعي تسبني
والله أنا محتاجلك جنبي وآه ياني ع اللي انا فيه
تعالي نعيش الوقت اللي يضيع فين هنلاقيه
 اللي فات من العمرده ما بيجيش  
فكك بقي من اللي بتفكر فيه دا انا حبك وكل اللي ليك
بتوحشني وانت معايا تخيل بقي لما تبعد فين القيك
 ياحبيبي بجد كفايه بعاد وعناد بعناد أنا هعند فيك
 أصل حضني ل حضنك وقلبي لقلبك ومعايا مائه دليل

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

فيس بوك عراقي , اجمل بنات عراقيات في الفيس بوك facebook iraqi girls

صور بنات مصريات 2014 , فضائح بنات مصر صور ساخنة 2015

بنات اغراء بملابس النمر 2014 , صور بنات مثيرات تلبس جلد النمر Tiger Girls photos