كنت انت الحياه والامل !

حكايتي معاك اسلم ليك قلبي وانت تجرح فيه

 
عن الحب
--> انت تزرع وانا احصد 
انت الماء وانا الهواء
 انت الحياه وانا الامل 
نكمل احلامنا على طريق ممدوم بالاشرقات والحب 
انا اللى احببت الدنيا وانا اللى كرهتها 
لكنى وانا بحبها رايتك فيها 
وعندما كرهتها كرهت نفسى لاانى وثقت بالزيادة
لاني رئيتك فيك احلامي وكل امالي 
ولكنك للأسف خزلتني وتركتني في احزاني
اكان هذا الحب كله لايكفيك
اعطيقك قلبي وكانت دائما من الدنيا احميك
اهذا الحب الذي وعدتني به
ان اكون بجانبكي طوال الطريق 
اكنت تخدع في وانا اعشق فيك
يكفى هذا الالم تعمل منك درسا للذكرى وللتاريخ 
وسيئتي عليك يوما وهيتجرح فيك 
وابئا افتكر قلب فرت انت فيه
وهو كان دايما جانبك وبالغالي كان بيشتريك
   

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

فيس بوك عراقي , اجمل بنات عراقيات في الفيس بوك facebook iraqi girls

صور بنات مصريات 2014 , فضائح بنات مصر صور ساخنة 2015

بنات اغراء بملابس النمر 2014 , صور بنات مثيرات تلبس جلد النمر Tiger Girls photos