اجمل اشعار الحب 2014 واروع شعررومانسي جديد واحلى كلام في الحب و خواطر في الحب 2014

اجمل اشعار الحب 2014 واروع شعررومانسي جديد 

واحلى كلام في الحب و خواطر في الحب 2014

 احلى كلام في الحب 
اهلا بكم

اشعلر حب
اشعار حباشعار حب
الحب ان تثق انك في قلب من تحب
اشعار حباشعار حباشعار حب

خصصنا لكم مواضيع عن اروع اشعار في الحب و احلى كلام يقال في الحب


وقصائد غراميه عن الحب واحلى خواطر في الحب
اشعار حب
اشعار حباشعار حب



 
كل ما أشوفك بحمد ربنا
 

أنك ياعمري حبيبتي أنا
 

بيكي عوضت آللي فات
 

وبسرح فيكي بالساعات
 

شايلك جوه قلبي كتير حاجات
 

علشان أقولها عايز مليون سنه 

أنا بحسد نفسي عليكي

ده كل آللي حلمته لقيته فيكي
 

كفايه بس لمسه من أديكي
 

بتخليني أدعي يارب نعيش سوا

===========
اشعار حب
===========
 
 فيكي حنيه ماتتوصفش ومن غيرك مقدرش أعيش حتي ثانيه
 

أنتي آللي طلعت بيها من الدنيا وآللي فيها
 

بحبك يا نور عنيا وجودك جنبي مطمني
 

أموت لو غيبتي ثواني عني ده أنتي بكل الدنيا ديه
 

أنتي مش مجرد حب وبس ده أنتي كل حاجه حلوه بتتحس
 

يارب ياحبيبتي يخليكي ليا وتبقي ام عيالي وكل اللي ليا


===========
اشعار حب
===========

 ده أنا لما شوفتها كان نفسي أقولها كتير كلام ...

 أنا بجد لسه بحبها مهما عملت فيا الأيام ... 

مش هاحب حد غيرها وهاعيش طول عمري فاكرها ...

 ولو كانت نسيتني انا دايما بالخير افتكرها ... 


===========
اشعار حب
===========


 باين عليكي بتقول عنيكي أنك بتحبيني 
 هتسفادي أيه لما تخبي وتتعبي قلبي
 قوليها ياعمري وطمنيني 
ده أنا قولت بحبك أول ما حسيتها 
وبان عليا كل حاجه عليكي خبيتها 
قوليها بقي دي كلمه فيها فرحة سنيني

===========
اشعار حب
===========

 روحى بين يديك فا افعلى بها ما تريدين

 ولكنى احذرك منها فهى اصعب مما تتخيلين
 

بكلمه واحده تثور وبكلمه اخرى تلين
 

فا عليكى من الان ان تفهمى كيف معها تتعاملين
 

فا افعلى ما تحبين واعلمى ان حبها لكى لا تمحوه السنين

===========
اشعار حب
===========
 
 مهما ذهبت بعيدا بخيالك وسفرت فى بحار الحب والمشاعر ... 
 
ستظل بعيدا عن مكر الحب و دهائه فالحب نفسه لا يعترف بالمستحيل ...

فهو يبدأ من ارض صلبه ثم يطير عاليا ليصل للسماء ... 

ولكن ليس للحب سماء فسيظل الحب طائر ... 

لا نعلم لاين سيصل ...

===========
اشعار حب
===========

 قالت له أ تحبنى حقاً؟؟
 

قال لالالالالا !!!!!! 

الحب ليس يكفيكى فاانا اعشقك بجنون
 

وان كان العقل للانسان كالبوصله
 

فانا غارق فى حبك وبكى مجنون
 

نظرت إليه بخجل وحب قال :
 

اذا كانت الروح سر الحياه فاانتى روحى
 

اذا كانت العيون اغلى نعمه فانتى عينى
 

اذا كان القلب مركز الحب فانتى قلبى
 

اذا كانت الدنيا سكن للانسان فانتى دنيتى
 

اذا كانت الام رمز الحنان فانتى امى
 

اذا كانت الوحده تقتل الانسان فانتى صديقتى وعالمى
 

واذا كانت النفس احب شئ للانسان فانتى انا

===========
اشعار حب
===========

متيم بحب امرأه
 

متيم بحب امرأه من شده انوثتها ورقتها

 اعجزعن وصفها فى اشعارى
 

لا اعرف ماذا اختار لوصفها 

اقول انها قمر لياليا ام شمس نهارى؟
 

اظلمها ان قولت انها ملاك خلق من نور
 

واظلمها ان قدرت حبى لها بملئ البحور
 

فحبيبتى هى لا التى تغير منها ملكات الحور



===========
اشعار حب
===========

مش ضعف منى لما احبك اكتر من روحى
 

ولا ضعف منى لما اقولك انى علشانك اضحى بروحى

مش ممكن تحسى باللى بينبض ويصرخ فى صدرى وبيكسر ضلوعى
 

ولو كان بكايا تمنه غالى علشانك ترخص دموعى

مش غباء منى انى حبيتك ومعرفش انا ايه فى حياتك
 

ولا غباء انى اديتك مفتاح حياتى ومطلبتش قصاده انى املك حياتك

لانى بجد حبيتك وعملت قلبى قصرك وبيتك
 

محستش انى ضعيف لما خسرت الدنيا واشتريك

اذا اراد ربى يوريكى قد ايه حبى ليكى
 

هتعيشى كل عمرك تحسبيها واديكى عمرى والف عمر فوقه ومش هيكفيكى
 

بس عمرى كله يهون علشان اشوف الفرحه فى عنيكى

لما قولت انى هموت لو لحظه مكنتش معاكى
 

كنت صادق واوعدك انى برضوا فى الاخره مستناكى

بتحبينى او مبتحبنيش ميهمنيش لانى بكل بساطه


من غيرك مقدرش اعيش
 
===========
اشعار حب
===========

 قدرت وعملتها وحبيبتى خونتها
 

جرحتها وخونتها مع واحده اجمل منها

قابلت حبيبتى فى نفس المكان اللى اتولد فيه حبها

كنت مستنيها وماسك فى ايدى صوره البنت اللى عشقتها

وفاجأه لقيت حبيبتى واقفه قدامى والشك مالى قلبها

خبيت عليا الشك ودارت جواها حزنها

قولتلها وحشانى ..
قلبها كذب لسانى

ابتسمت بس حسيت بالحزن فى ملامح وشها

كلمتنى عن حبنا ومستقبلنا سرحت بخيالى

افتكرتنى بعدت عنها

صرخت حبيبتى وقالت بتحبنى ولا بتحبها ؟

فوقت من كلامها واستغربت وسألتها

مين هى اللى هخونك واحبها ؟

قالتلى صحبت الصوره اللى سرحت فى حبها

ضحكت بأعلى صوتى ومسكت اديها وبوستها

بكت حبيبتى وبصتلى بنظره لمست فيها ضعفها

كبرت فى نظرى وحن قلبى ومسحت بأيدى دمعها

طلعت الصوره.. وشافتها ..لقيتها فى حضنى وقتها

اصل البنت اللى فى الصوره مفيش اجمل منها

الصوره صورت حبيبتى نفسهـــــــا

وكل الحكايه انها كل مره بتكون اجمل مـ اللى قبلها

واتأكدت انى لما هخونها ! هخونها مع نفسها
  

وإن حبيبتى مفيش مفر منها الا لقلبها


===========
اشعار حب
===========

 ايوة بحبــك بس هقولك ان فى قلبى مفيش غيرك
 
اصل انتى تفرقى عن غيرك
 
قابلت كتير بس معاكى لاقيت انا روحى
 
وشوفت انا صورتى فى حضن عنيكى 
ملامحك.طيبتك.حنيتك مش موجودين فى الناس
 
شايفك انا نجمة وملكة فى الاحساس
 
  فى حبك من يوم لقاكى وانا ناسي الدنيا معاكي
 
حاولت اهرب عنك ابعد بعيد اعمل انا ناسي

دايما شوقي يجبني ليكي ويخدني بكل احساسي
 
ابعد ازاى يا انا وانتى عندي كل المنى
 
مش عايز انا غير دفىء قلبك واعيش معاكي في الهنا
 
عايز اقولها ادام كل الناس انى بحبك ومش عايز غيرك خلاص
 
وياريتك تكوني حاسة باللى انا حاسس بيه 
دي تحللى الدنيا يا عمري لو بتفكري فيا نص اللي بفكر فيه

 


اشعار حباشعار حب


اشعار حب


المشاركات الشائعة من هذه المدونة

فيس بوك عراقي , اجمل بنات عراقيات في الفيس بوك facebook iraqi girls

صور بنات مصريات 2014 , فضائح بنات مصر صور ساخنة 2015

بنات اغراء بملابس النمر 2014 , صور بنات مثيرات تلبس جلد النمر Tiger Girls photos