انا وانتي زي تومي وجيري

حب

أنا وأنتي زي توم وجيري
 
وفي الثانيه مليون مره بتقلبي
 
بتبقي تمام معايا وفي ثواني تتغيري
 
وعشان بحبك ساكت
 
وعشان عارفه بتتدلعي
 
سوقي التقل بزياده
 
وأديني صابر كالعاده
 
يا أم رمش في الدلال بيتمادي
 
لا أنا هبطل أحبك  ولا أنتي هتزهقي

يتعمل علينا أنا وأنتي فيلم كارتون
 
ولا أنتي هتعقلي ولا أنا هبطل جنون
 
بس أنا خايف أتهور عليكي في مره
 
وألاقيني بعد أخرة صبري مسجون

لما بتغيري صوتك بيعلي وبتلالي
 
وبتروقي عليا لما مودك بيكون عالي
 
يلي أنتي غنوه في لحظة شجن بتتقالي
 
زيدي التقل عليا براحتك
 
الغالي حبيبتي بيفضل غالي
 
وهنعيش العمر أنا وأنتي نعاند بعض
 
واللي مصبرنا أننا صاينين الحب
 
وعارف أنه لو مره فكر فينا البعد
 
مش هييجي في بالك حبيبتي ولا في بالي

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

فيس بوك عراقي , اجمل بنات عراقيات في الفيس بوك facebook iraqi girls

صور بنات مصريات 2014 , فضائح بنات مصر صور ساخنة 2015

بنات اغراء بملابس النمر 2014 , صور بنات مثيرات تلبس جلد النمر Tiger Girls photos