مسكت القلم وقولت اكتبلك

حب

مسكت القلم وقولت أكتبلك 
 حاجه توصفلك اللي في قلبي
لقيت ياعمري أن حبك 
 أكبر من كل الكلام اللي عندي
أنا شاعر بس مابعرفش أعبر
يمكن عشان حبك ياحبيبتي أكبر
من أي كلام ممكن يتقال
بصي في عيوني وهي تفسر
ومهما حبتيني أنا بحبك أكتر
ده كلام كتير جوايا متشال
نفسي أقوله وأنتي في حضني
ياحبيبتي وحياتي عندك 
وحياة غلاوتي في قلبك ماتسبنيش
معرفش أعيش بعيد عنك 
أنا ماصدقت أبقي جنبك وفي حضنك أعيش
القلم في أيدي داب من أول كلمه طلعت مني
أحساسي عمره ما كان كداب ومحتاجلك أوي جنبي
كلام الدنيا بحاله ولا يساوي
حاجه واحده من اللي في قلبي
ده أنا حبي ليكي مايتوصفش
هفضل معاكي وعليكي باقي
أنا ياعمري بالغالي شاري
وفراقنا دي حاجه صعبه ماتتعملشي
ده انتي روحي وأغلي حاجه عندي

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

فيس بوك عراقي , اجمل بنات عراقيات في الفيس بوك facebook iraqi girls

صور بنات مصريات 2014 , فضائح بنات مصر صور ساخنة 2015

بنات اغراء بملابس النمر 2014 , صور بنات مثيرات تلبس جلد النمر Tiger Girls photos