حالف لعوضك عن كل ثانيه عدت

حب

أنا حالف لأعوضك عن كل ثانيه عدت عليكي من غيري
 
حبيبتي أنا بعشقك وغاليه عليا أوي كلمة حبيبي 

وأنا ياروح روحي بوعدك أكون بس ليكي
 
ومهما جت علينا الدنيا هنيجي عليها

 وبحلف لعنيكي وأطمني 

ده أنا من قلبي بدعي تكوني ليا ومن نصيبي
 
يا كل عمري يا أجمل حاجه شافتها عنيا

 وأنتي جنبي خلاص مش عايز حاجه من الدنيا

سلمت ليكي نفسي ومطمن علي حالي معاكي

ساكنه قلبي وماليش حياه غير وياكي 

حلوه الدنيا وأنتي في حضني
 

وأوعي يوم تغيبي عني ولو ثواني
 
ده أنتي حبيبتي وبعدي عنك يعني الموت
 
وأطمني مهما بعدنا هنرجع تاني
 
ده أنا حبي ليكي حبيبتي عدي الحدود
 
أنا بوعدك هتبقي في حضني وقدام عيني
 
ده أنا عيشتلك من قبل ما حتي تعرفيني
 
وأنا بوعدك في أجمل دنيا هاعيشك يلا أوعديني
 
ده أنا حالف لأعوضك عن كل ثانيه عدت عليكي من غيري

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

فيس بوك عراقي , اجمل بنات عراقيات في الفيس بوك facebook iraqi girls

صور بنات مصريات 2014 , فضائح بنات مصر صور ساخنة 2015

بنات اغراء بملابس النمر 2014 , صور بنات مثيرات تلبس جلد النمر Tiger Girls photos